Το 1ο Arkadiko Film Festival και η σειρά «Am I Being Unreasonable» έρχονται στο Cinobo.
Το πρώτο φεστιβάλ του Cinobo είναι γεγονός, με 12 ταινίες κλασικές και σύγχρονες να γεφυρώνουν το παρόν και το παρελθόν της Ευρώπης βάσει 6 σημαντικών θεματικών.
Το 1ο Arkadiko Film Festival θα τρέξει για όλο τον Απρίλιο.
Στις σειρές, πρεμιέρα έχουμε για το «Am I Being Unreasonable?», μια βρετανική δραμεντί με στοιχεία θρίλερ που θα σας καθηλώσει.
Cinobo Series
ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ: Am I Being Unresonable?
Ξεκαρδιστική, τρομακτική και σπαρακτική σε ίσες δόσεις, η βασισμένη στα απομνημονεύματα του Άνταμ Κέι αγγλική σειρά για το δημόσιο σύστημα υγείας της χώρας του δεν είναι το ιατρικό δράμα που έχεις συνηθίσει. Επεισόδιο 7ο και τελευταίο. Η σειρά είναι πλήρης, διαθέσιμη στο Cinobo.
Arkadiko Film Festival
Λυκόφως (Twilight)
Στα πυκνά και σκοτεινά δάση της επαρχιακής Ουγγαρίας, η αναζήτηση ενός παιδοκτόνου παρασύρει έναν άλλοτε αξιοσέβαστο ντετέκτιβ σε μια ακατάσχετη εμμονή βυθισμένη στην ασάφεια και την απόγνωση, ακόμη και πολύ καιρό μετά την απομάκρυνσή του από την υπόθεση. Ατμοσφαιρική κατάδυση στη σκοτεινή άβυσσο της ψυχής που ισορροπεί συναρπαστικά ανάμεσα στο μυστήριο και τον μεταφυσικό τρόμο, το αριστούργημα του Γκιόργκι Φεχέρ είναι νοτισμένο από την υγρασία των βουνών και την ανάσα όσων κρύβονται στις σκιές του Λυκόφωτος. Μια αξέχαστη κινηματογραφική εμπειρία.
Άγουρη Συμμορία (Los Golfos)
Μια ομάδα έξι φίλων προσπαθεί να επιβιώσει με κάθε τρόπο στα φτωχικά προάστια της Μαδρίτης. Ένας από αυτούς θέλει να γίνει ταυρομάχος και οι φίλοι του μπλέκουν σε μικρές ληστείες με σκοπό να τον βοηθήσουν στο ντεμπούτο του. Ο νεορεαλισμός μεταφέρεται στην Ισπανία, με τον νεαρό τότε Κάρλος Σάουρα να υπογράφει την πρώτη ταινία στο σινεμά της χώρας που είχε εξ ολοκλήρου εξωτερικά γυρίσματα, με ερασιτέχνες ηθοποιούς να δίνουν μοναδικές και αβίαστες ερμηνείες.
Τα Σύνορα της Αγάπης (Borders of Love)
Η Χάνα νιώθει πως η σχέση της με τον Πετρ έχει καταλήξει σε ρουτίνα. Γι αυτό αποφασίζει να ζωντανέψει τα πράγματα, ξεκινώντας να του αναφέρει ερωτικές της φαντασιώσεις. Το ζευγάρι περνά γρήγορα στην πράξη και ξεκινά να πειραματίζεται σε εμπειρίες με τρίτους, αυξάνοντας τα όρια στο πόσο μακριά μπορεί να φτάσει για την αγάπη και το σεξ. Όμως αυτός ο πειραματισμός μπορεί σύντομα να βγει εκτός ελέγχου. Γαργαλιστικό σχόλιο για τις σύγχρονες σχέσεις, που βάζει στο μίξερ τον ρόλο του σεξ στη ζωή των ζευγαριών σήμερα, τα μονίμως ανοιχτά κινητά που καταγράφουν τα πάντα και συνοδεύουν πια τη σεξουαλική πραξη και τη διαρκή ανάγκη να εξερευνάς και να ξεπερνάς τα ερωτικά σου όρια.
Μικρές Μου Αγαπημένες (My Little Loves)
Ένα νεαρό αγόρι που ζει ευτυχισμένο με τη γιαγιά του στην επαρχία της Γαλλίας μετακομίζει στην πόλη για να ζήσει με τη μητέρα του. Κάνοντας παρέα με μεγαλύτερα αγόρια και ανακαλύπτοντας (και κυνηγώντας) κορίτσια, έρχεται σε πολλές αποκαλύψεις για τη ζωή, την αγάπη και το σεξ πριν επιστρέψει για να επισκεφτεί τη γιαγιά του την επόμενη χρονιά. Η δεύτερη και τελευταία ταινία του Ζαν Εστάς μετά το θρυλικό «Η Μαμά και η Πουτάνα» είναι ένα αυτοβιογραφικό coming of age δράμα για την απότομη μετάβαση στην ωριμότητα, το οποίο διακρίνεται για την σκληρή και καθόλου συναισθηματική αποτύπωση του εφηβικού άγχους.
Χωράφι με Παπαρούνες (Poppy Field)
Ο Κρίστι είναι ένας νεαρός αστυνομικός από το Βουκουρέστι που κρατά κρυφό το γεγονός πως είναι ομοφυλόφιλος, από τη στιγμή που αυτό θεωρείται ως στίγμα στην αστυνομική ιεραρχεία. Την ίδια μέρα που ο σύντροφός του έρχεται να τον επισκεφτεί, ο Κρίστι καλείται για παρέμβαση σε ένα σινεμά όπου μια ομάδα εθνικιστών και ομοφοβικών προσπαθεί να απαγορεύσει την προβολή μιας queer ταινίας. Όταν ένας από τους διοργανωτές αναγνωρίζει τον Κρίστι, απειλεί πως θα αποκαλύψει το μυστικό του. Βασισμένο σε αληθινά γεγονότα που συνέβησαν στο Βουκουρέστι το 2013, ένα από τα πιο δυναμικά ντεμπούτα των 20s και μια σπουδαία, γεμάτη ένταση, ταινία για τις κοινωνίες που εξακολουθούν να δαιμονοποιούν τη διαφορετικότητα.
Le Beau Mec
Γαλλία, δεκαετία του 70. Ένας ομοφυλόφιλος άνδρας αφηγείται μέσα από μια σειρά από βινιέτες την ιστορία της ερωτικής του ζωής, από την τα πρώτα σεξουαλικά ερεθίσματα της εφηβείας μέχρι τον απαγορευμένο ομοερωτισμό του στρατού και τις μέρες της αρσενικής πορνείας στους δρόμους του Παρισιού. Γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ του arthouse σινεμά και της πορνογραφίας, μια διαβόητη ταινία-ορόσημο του queer σινεμά που σκηνοθετήθηκε από τον τελευταίο εραστή του Ρούντολφ Νουρέγιεφ και θεωρούνταν για δεκαετίες χαμένη διεκδικεί ξανά μετά την ψηφιακή αποκατάσταση της τη θέση που της αξίζει.
Μαργαρίτες (Daisies)
Αν όλος ο κόσμος είναι κακός, γιατί να μην είμαστε κι εμείς; Υιοθετώντας αυτή την αυθάδη στάση ως κατευθυντήρια φιλοσοφία τους, δύο νεαρές γυναίκες, και οι δύο με το όνομα Μαρί, ξεκινούν μια χαρούμενα ακόλαστη οδύσσεια λαιμαργίας, ιλιγγιώδους καταστροφής και αντιπατριαρχικής αντίστασης, όπου τίποτα δεν είναι ασφαλές από το μηδενιστικό κυνήγι της απόλαυσης. Τι συμβαίνει όμως όταν η διασκέδαση τελειώνει; Η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία της Βέρα Χιτίλοβα δεν είναι μόνο μια εμβληματική παρακαταθήκη του Τσέχικου Νέου Κύματος, αλλά πολύ περισσότερο μια διαχρονικά ανατρεπτική, αναρχική, ευφορική δημιουργία που βγάζει αυθάδικα τη γλώσσα σε κάθε κατεστημένο. Ένα ξέφρενο επαναστατικό κάλεσμα.
Το Προσωπικό (The Staff Room)
Η Αναμαρία ξεκινά νέα δουλειά ως σύμβουλος σε σχολείο, ένα μέρος γεμάτο όπου επικρατούν τα μικροσυμφέροντα και οι κλίκες. Προσπαθεί αρχικά να μείνει έξω από τα power games διευθύντριας, καθηγητών και γονιών και να κάνει τη δουλειά της με παιδιά, όμως όσο μαθαίνει καλύτερα το σύστημα, καταλαβαίνει πως πρέπει να θυσιάσει την ακεραιότητά της και να παίξει το δικό της παιχνίδι μέσα στο γραφείο των καθηγητών. Μπορούν τα εσωτερικά ενός σχολείου να χτίζουν ένα θρίλερ χαρακτήρων; Οι περίπλοκες δυναμικές που αναπτύσσονται και οι συνεχείς μάχες εξουσίας που στο τέλος δεν αφορούν καν τα παιδιά, παρουσιάζονται μέσα στη διάρκεια ενός σχολικού έτους με εντυπωσιακή λεπτομέρεια σε ένα έξοχο σκηνοθετικό ντεμπούτο.
Πώς Να Σώσεις Έναν Νεκρό Φίλο (How to Save a Dead Friend)
Η Μαρούσια και ο Κίμι είναι ένα ζευγάρι 16άρηδων που ζουν στη Ρωσία και κινηματογραφούν μαζί τις εμπειρίες της νιότης τους τροφοδοτούμενοι από ναρκωτικά και μουσική. Όταν ο εθισμός του Κίμι απειλεί να τον κάνει να σβήσει για πάντα, η κάμερα της Μαρούσια γίνεται η τελευταία της ευκαιρία να σώσει την εύθραυστη ψυχή του. Η κάμερα απαθανατίζει με αφοπλιστική ειλικρίνεια και σπαρακτική εγγύτητα μια προσωπική τραγωδία καθώς ξεδιπλώνεται χαοτική, νεανική και διαρκώς παλλόμενη μέσα από home movies και τραγούδια των Joy Division. Μια συγκινητική κατάθεση για την αυτοκαταστροφή και μια γενιά καταδικασμένη σε αυτήν.
Κριστιάν Φ. (Christiane F.)
Όταν η 13χρονη Κριστιάν γνωρίζει τη ντίσκο σκηνή στα τέλη των 70s στο Βερολίνο, η ζωή της αλλάζει. Οι νέοι της φίλοι παίρνουν LSD και ηρωίνη και σύντομα εθίζεται και η ίδια. Η ελευθερία που έψαχνε δίνει τη θέση της στην παρακμή, αλλά και τον θάνατο των κοντινών της φίλων. We can be heroes, just for one day. Υπό τους ήχους του Ντέιβιντ Μπόουι, μια εμβληματική ταινία για το Βερολίνο και τα 70s, ρεαλιστική απεικόνιση του αντίστοιχα σπουδαίου βιβλίου με τις ανατριχιαστικές καταθέσεις των εμπειριών μιας νεαρής κοπέλας που βυθίζεται στον κόσμο των ναρκωτικών.
Από Μέρα Σε Μέρα (Any Day Now)
Ο 13χρονος Ραμίν από το Ιράν ζεί με την οικογένειά του σε κέντρο προσφύγων στη Φινλανδία. Την στιγμή που αρχίζει να κάνει φίλους και να διασκεδάζει μαζί τους στις σχολικές διακοπές, η οικογένειά του μαθαίνει πως η αίτηση ασύλου που έκανε, έχει απορριφθεί. Κάνοντας μια τελευταία έφεση, προσπαθούν να παραμείνουν αισιόδοξοι, τη στιγμή που για τον Ραμίν κάθε φιλία και κάθε στιγμή γίνεται όλο και πιο πολύτιμη. Η ζωή ως μια μόνιμη αναμονή, κατάσταση στην οποία βρέθηκαν τα τελευταία χρόνια χιλιάδες οικογένειες, αποτυπώνεται χωρίς υπερβολές, με τρυφερότητα και με βλέμμα στραμμένο σε έναν έφηβο που προσαρμόζεται αμέσως στις νέες καταστάσεις αλλά ζει με το καθημερινό άγχος της αποδοχής.
Φαμπιάν (Fabian)
Βερολίνο, δεκαετία του 30. Ένας νεαρός διαφημιστής θα συναντήσει μια όμορφη και φιλόδοξη ηθοποιό. Η σχέση τους θα γίνει η μοναδική αχτίδα φωτός σε έναν κόσμο που καταρρέει γύρω τους, παραδιδόμενος σταδιακά στο ναζιστικό σκοτάδι. Ο Ντομινίκ Γκραφ, ένας από τους σπουδαιότερους εν ζωή Γερμανούς σκηνοθέτες, μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη ένα αριστούργημα της λογοτεχνίας του Μεσοπολέμου με θαυμαστά αποτελέσματα. Επίσημη συμμετοχή στο Διαγωνιστικό Τμήμα του Φεστιβάλ Βερολίνου 2021.
Checklist εβδομάδας:
Δευτέρα 1 Απριλίου:
Am I Being Unreasonable (Επεισόδια 1+2)
Άγουρη Συμμορία
Τα Σύνορα της Αγάπης
Μικρές Μου Αγαπημένες
Χωράφι με Παπαρούνες
Le Beau Mec Μαργαρίτες Το Προσωπικό Πώς να Σώσεις Έναν Νεκρό Φίλο Κριστιάνε Φ. Από Μέρα σε Μέρα Λυκόφως Φάμπιαν